środa, 25 maja 2016

#5 Natalia


Natalia


W tym poście zobaczycie sesję z moją przyjaciółką, Natalią!
Z założenia jechałyśmy na sesję taneczną, a jak wyszło...
Zobaczycie poniżej :)
Było gorąco, a siedziałyśmy na starówce ok. 4 godzin!
Spacerowałyśmy, pogadałyśmy i robiłyśmy zdjęcia.
Jestem jej niezmiernie wdzięczna za poświęcenie, pozdzieraną skórę i siniaki, żeby efekty były jak najlepsze! Cudownie mieć takich przyjaciół, mam nadzieję że takich współprac będzie jeszcze nie jedna i nie dwie :D
Trochę horroru, mnóstwo jej talentu i wyszło tak jak wyszło.
Ja jestem bardzo zadowolona, mam nadzieję że wam też się spodoba!
Niedługo również będzie post o Helenie a po weekendzie trochę zdjęć z Wrocławia w którym właśnie jestem!
Tymczasem zachęcam do oglądania i komentowania, co bardzo motywuje do dalszej pracy :)






























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz