poniedziałek, 18 lutego 2019

#45 Szczecin










future
Cześć! Po długiej przerwie, witam was, przedstawiając kilka zdjęć, z mojego wakacyjnego pobytu w Szczecinie i nad morzem.
W ww mieście byłam po raz pierwszy, za sprawą mojego mężczyzny, którego miastem rodzinnym jest właśnie Szczecin. 
Zaprosił mnie tam z racji wakacji oraz wydarzenia jakim jest Pyro Magic.
Była to dla mnie super okazja, aby pobyć kilka dni razem, oraz do zobaczenia nowych miejsc.
Ku mojemu zaskoczeniu, miasto jest naprawdę przepiękne!
Zakochałam się w nim po uszy!
Możliwe, że kiedyś uda się tam zamieszkać, chociaż nie chciałabym zapeszać :D
Z racji, że miasto leży ok 100km od morza, stwierdziliśmy, że fajnie byłoby się tam wybrać, szczególnie, że uwielbiam szum morza, zachód słońca nad wodą, spacery przy plaży czy typowy zapach smażalni ryb ;)
Aby też was nie zanudzić, zapraszam do obejrzenia zdjęć, które udało mi się zrobić.
Nie ma ich dużo, ale mam nadzieję, że chociaż w jakiejś części oddadzą piękno, które ja widziałam i czułam!
Zapraszam!














a tu ja po drugiej stronie obiektywu!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz