środa, 4 stycznia 2017

#26 Wroclove


reasons to smile
No cóż, jak zwykle gdy coś powinno być na czas, u mnie na czas nie jest, a gdy miałam sesję to zdjęcia są gotowe tego samego dnia.
Taki już mój urok (ładnie to tak nazwać można)
No cóż, pewnie jakoś niedługo pojawi się podsumowanie 2016 roku, oczywiście wiem że powinno się pojawić to jeszcze przed Sylwestrem, no ale jak to ja, nie przepadam się trzymać reguł.
Dzisiaj chciałabym wam pokazać kilka zdjęć z pobytu we Wrocławiu.
Pomimo wszystko żadne z nich nie pokazuje stricte Wrocławia ( chyba że ktoś zna idealnie Park Południowe i wszystkie kawiarnie)
Pojechałam do Asi z Cysią, na Sylwestra, ale jakbym ja mogła przeżyć kilka dni bez zdjęć, no nie da rady.
No i dzisiaj po za zdjęciami wykonanymi przeze mnie będzie też kilka pamiątkowych, na których jestem ja.
Podobają mi się tak bardzo, że muszę się z wami nimi pochwalić (a może z samą sobą?)
No cóż, chciałabym wam życzyć aby ten rok był dla was piękny.
Pełen radości, miłości, życzliwości i siły na każdy dzień.
Abyście mądrze dążyli do marzeń, do celów jakie macie, i nie wątpili w siebie gdy coś nie wychodzi.
Każdemu czasami coś nie wychodzi, no nie?
No, bądźcie szczęśliwi! c;














A teraz trochę mojej mordy, pozdrawiam!









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz