czwartek, 24 maja 2018

#41 Łukasz



come back

Wracam do was po okropnie długiej przerwie!
Dużo się działo przez ten czas,
 ale mam nadzieję, że teraz już będzie mnie tu więcej :)
Dzisiaj chciałabym przestawić wam całą sesję z Łukaszem, 
która była już dawno dawno, więc pewnie kojarzycie ją już przelotnie z facebook'a.
Łukasz to mój stary znajomy, którego w 1-3 podstawówki uczyła moja mama. 
Potem nasze drogi rozeszły się zupełnie, 
wróciły dopiero jak poszłam do liceum i czasami spotkaliśmy się w autobusie.
Potem wyszło tak, że po prostu umówiliśmy się na zdjęcia, 
w miejscu które ma niesamowity klimat! :) 
Zapraszam do oglądania, a niedługo kolejna sesja z Łukaszem!
Czekajcie na nowy post, pewnie pojawi się jeszcze dzisiaj, trzeba nadrobić stracony czas!









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz