środa, 26 czerwca 2019

#46 Wiktoria

photos, music and dreams

Hej!
Zastanawiam się, co zrobić z tym blogiem, bo nie wiem czy ktokolwiek tutaj wchodzi.
Jednak nawet jeśli nie, to zawsze można gadać do siebie, więc w sumie...
Często opisuję kto jest na zdjęciu, jaka była atmosfera itp.
Dzisiaj zrobię coś innego.
Chciałabym trochę pokazać i tym co piszę i tym co pokażę, co jest w moim życiu istotne.
Jak łatwo można się domyśleć, tym co napędza mnie najbardziej do działania, wstawania z łóżka i życia jest fotografia.
Bez niej wszystko byłoby zatrzymywane w moim wnętrzu, a nikt nie jest w stanie znieść bez słowa wszystkich trudów życia.
Więc to właśnie fotografia daje mi odreagowanie, daje mi możliwość wyrzucenia nadmiaru emocji, pomaga mi się oczyścić.
Tak jak w podpisie, potem jest muzyka, która również jest swego rodzaju terapią. Koncerty podczas których taniec i wykrzyczenie, wyśpiewanie tekstów razem z zespołem daje prawdziwe oczyszczenie.
No i marzenia, które czasami tak ciężko spełnić. 
Pomimo, iż czasami trudno jest nie przejmować się przeciwnościami losu, to właśnie marzenia dają nam cele w życiu, dają nam drogę, którą możemy stąpać.
Jest ona czasami długa, kręta, pod górkę i z przeszkodami, lecz czym jest życie, gdy tych marzeń spełniać nie będziemy, a nasze życie będzie stało w miejscu?
Walczcie zawsze o to, co dla was ważne, o to co daje motywację do życia, o to co pozwala wam wyrzucić swoje demony i o te marzenia i cele, dzięki którym człowiek może być prawdziwie szczęśliwy.
Po tym całym rozpisaniu, chciałabym was zaprosić do obejrzenia poniższych fotografii :)























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz