poniedziałek, 30 stycznia 2017

#30 Damian

 
Without love
 

Dzień dobry c;
Troszkę się rozchorowałam, więc mam sporo czasu na spokojne przejrzenie zdjęć oraz zrobienie tego posta.
Z Damianem miałam już jedną sesję, którą możecie obejrzeć tutaj
Jak już możliwe, że czytaliście, ponownie spotkałam się z ogromnym zaangażowaniem ze strony Damiana.
Można liczyć zawsze na pomoc, oraz wielką chęć do współpracy.
Razem pojechaliśmy do centrum, na parkingi jednego z Warszawskich hoteli.
Znów szybko zrobiliśmy cały projekt, też z powodu mrozu, za który znów muszę przepraszać, no ale podobno warto było, więc kac moralny zmniejszył się o jakieś 10% ;)
Znów widzicie Damiana z kwiatkami, tym razem jednym, ale nasza kolejna sesja (już zresztą trochę obgadana), która pojawi się prawdopodobnie na przełomie wiosna/lato, już będzie w trochę innym stylu! 
Mam nadzieję, że wam się spodoba.
Z tej sesji jestem bardzo zadowolona, lubię kiedy jakieś emocje przechodzą poprzez mnie, mój aparat, modela i na końcu na efektach sesji.
Może wymyślę nową terapię? :D
Na mnie przynajmniej działa!
Znów pozostawiam wam zdjęcia do interpretacji, i mam nadzieję że takich sesji będzie jak najwięcej!
Zapraszam również na mojego fp, jeśli chcielibyście mnie wesprzeć ;)
 
 
~~~~
Tym razem pomagał mi Mikołaj, którego nie kojarzycie jak do tej pory z żadnej pory, ale może kiedyś :D
Tymczasem zapraszam ^^ 
 








 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz