poniedziałek, 18 kwietnia 2016

#2 Fotografia u mnie na co dzień

Jak u mnie z fotografią na co dzień?

Cześć, przychodzę dzisiaj z nowym potem, mam nadzieję że się spodoba. :)
Jak na razie niestety nie miałam żadnych sesji, ponieważ egzaminy gimnazjalne nie dają mi czasu na takie przyjemności, ale postaram się to jak najszybciej nadrobić.
Tymczasem opowiem trochę o tym jak mi się żyje z fotografią... ;)
W tygodniu oczywiście jest z tym ciężko, po szkole wracam do domu, kiedy nie ma już czasu ani światła by z kimś wyjść na zdjęcia.
Jednak a piątek, przychodzi wybawienie.
Nie tylko początek weekendu, co daje możliwość wyjścia z domu, ale też o 17.00 zaczynają mi się co tygodniowe zajęcia fotograficzne.
Właśnie kilka zdjęć w tym poście będzie z tych zajęć.
Jest to świetna forma nauki, ale również integracji z ludźmi, którzy tak jak ja dopiero się uczą, ale też dorosłymi, którzy z fotografią mają styczność z swojej pracy.
Daje to niesamowite doświadczenie!
Prowadzący zajęcia jest chyba najlepszym nauczycielem i motywatorem na świecie!
Dzięki niemu ciągle pracuję i nadal wierzę w siebie pomimo że czasem coś nie wychodzi. :)
Znajdzie się też tutaj kilka zdjęć z weekend'u kiedy byłam u rodziny.
Wiosna nadchodzi, także helios i kwiaty to jedno z piękniejszych połączeń!
Mam nadzieję że i wam się spodoba :)







A poniżej zdjęcia z ogródka babci.. :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz