niedziela, 21 sierpnia 2016

#13 Agnieszka & Dawid



Czy  nie prawdą jest, że miłość to coś, co rozpromienia nasze serce, gdy wszyscy wokół widzą burzę?
Czy to nie miłość sprawia, że pomimo wielu przeciwności idziemy przed siebie spełniając marzenia, i mamy siłę na uśmiech?
Wszystkim wam, którzy to czytają, nieistotne czy już są w związku czy nie, życzę w waszym życiu ogrom miłości.
Żebyście znaleźli osobę dzięki której żadne problemy nie będą w stanie was pokonać.
We wtorek, miałam przyjemność robić zdjęcia moim bliskim znajomym, Adze i Dawidowi.
Znamy się ze szkoły, ostatnie 3 lata gimnazjum spędziliśmy razem w klasie.
Cudowni ludzie, którzy darzą się wspaniałym uczuciem.
Wybraliśmy się ja, Agnieszka, Dawid, jego brat i nasze dwie przyjaciółki, Natalia i Cysia (sporawe grono) do (pięknego) ogrodu buw :)
Trafiliśmy na przyjemną pogodę, jedyne co trochę doskwierało to chłód, ale lepiej tak, niż mielibyśmy wszyscy pracować w upale! ;D
Wróciłam trochę obolała, ponieważ zachciało mi się zdjęć od góry, a nie przewidziałam, że Cysia bojąc się pająków zrzuci mnie z barana na kostkę, na szczęście aparat cały a Cysi dany pająk wcale ( o dziwo) nie zjadł, co najważniejsze :D
Tak więc ( trochę się rozpisałam) Zapraszam do oglądania zdjęć, a już nie długo trochę nowości!














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz